Otsikko
Löytykö Helsingin kirjastosta suomenkielistä Sun Zun kirjallisuutta? Tutkin kirjaston kotisivuja, mutta en löytänyt mitään vastausta.

Kysytty

Löytykö Helsingin kirjastosta suomenkielistä Sun Zun kirjallisuutta?
Tutkin kirjaston kotisivuja, mutta en löytänyt mitään vastausta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sun Tzulta löytyy yksi suomennettu teos nimeltään Sodankäynnin taito. Pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteessa http://www.libplussa.fi voitte etsiä teoksen saatavuustiedot.