Otsikko
Löytyiskö jostain nuottikirjasta sellaseen joululauluun nuotteja, joka alkaa näin:" Yössä tähtitaivaan alla paimenil on työ, lauma lepää laitumella ei se enää…

Kysytty

löytyiskö jostain nuottikirjasta sellaseen joululauluun nuotteja, joka alkaa näin:" Yössä tähtitaivaan alla paimenil on työ, lauma lepää laitumella ei se enää syö...jne.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näillä alkusanoilla ei ainakaan Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmista löydy joululaulua. Onko sinulla laulusta muuta tietoa, esim. kuka sitä on esittänyt tai missä olet ko. laulun kuullut?