Löytyisiköhän Veijo Meren nuorempi veli tv-näytelmä.Ohjaaja Pekka Saaristo

Kysytty

Löytyisiköhän Veijo Meren nuorempi veli tv-näytelmä.Ohjaaja Pekka Saaristo

Vastaus

Vastattu

Veijo Meren romaaniin ”Suku” pohjautuvan näytelmän Nuorempi veli (Den yngre brodern) ohjelmatiedot löytyvät Ritva-tietokannasta. Ohjaajaksi on tosin merkitty Pekka Koskinen, ei Pekka Saaristo

Ohjelman katselu on mahdollista RTVA:n katselu- ja kuuntelupisteissä ympäri Suomen, nykyiset koronarajoitukset huomioon ottaen.

Jos ohjelman haluaa tilata yksityiseen käyttöön, tämä tapahtuu Ylen kautta.  Ylen sivuilta löytyy ohjeet tähän ja tarvittavat yhteystiedot: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/10/20/arkistomyynti-arkistoaineistoa-yksityis-ja-tutkimuskayttoon