Löytyisiköhän kirjallista materiaalia YK:n vapaaehtoistyön vuodesta 2001 ?

Kysytty

Löytyisiköhän kirjallista materiaalia YK:n vapaaehtoistyön vuodesta 2001 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansainvälisestä vapaaehtostoiminnan vuodesta 2001 löytyy tietoa Suomen YK-liiton sivuilta. Näille suomenkielisille sivuille pääsee osoitteesta http://www.vapaaehtoiset.org/ . Kirjallista aineistoa voi kysyä kysyä niin ikään Suomen YK-liitosta. Yhteystiedot: Suomen YK-liitto, Unioninkatu 45 B, 00170 Helsinki
puh. 09 - 135 1402, fax. 09 - 135 2173, sähköposti: toimisto@ykliitto.fi.