Löytyisiköhän esim. Tee Itse -lehdestä tai jostain kirjasta ohjetta nuotiopaikan rakentamiseen omakotitalon pihalle?

Kysytty

Löytyisiköhän esim. Tee Itse -lehdestä tai jostain kirjasta ohjetta nuotiopaikan rakentamiseen omakotitalon pihalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kahdessa Tee itse -lehdessä on tällainen ohje: 6 grilliä itse tehtäviksi (Tee itse 2003, nro 8, s. 21-31) ja Nuotiopaikka lähellä luontoa (Tee itse 2003, nro 12, s. 28-33).

Kirjoista emme ohjetta onnistuneet löytämään.

Netin kautta löytyy video nuotiopaikan rakentamisesta. Se on alunperin televisiosta nelosen Huvila ja huussi -ohjelmasta:

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288473716421.html