Otsikko
Löytyisikö teiltä tamperelainen näytelmä nimeltä VIRGO tai sen Soundtrack?

Kysytty

Löytyisikö teiltä tamperelainen näytelmä nimeltä VIRGO tai sen Soundtrack?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanette ilmeisesti musikaalia Virgo, jota esitettiin aikoinaan Tampereella Rollikkahallissa. Cd-levyn julkaisutiedot alla. Videolla teosta ei ole kokoelmissamme.

Tätä kirjoittaessa Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmissa olevat cd-levyn kappaleet ovat kaikki lainassa. Halutessanne voitte jättää PIKI-verkkokirjaston kautta teokseen varauksen tai tarkistaa kirjastojärjestelmässä mukana olevien muiden kirjastojen kokoelmien tilanteen osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi/Piki?.
Verkossa varauksen voivat tehdä asiakkaat, joilla on voimassaoleva kirjastokortti ja siihen liitetty nelinumeroinen tunnusluku.

Hautamäki, Costello (säv.), Virgo. Otteita
Virgo [Äänite] : musiikkia Virgo-musikaalista
[Tampere] : Hani Music, p1997

Luettelotiedot osoitteessa
http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=docis&previd=fullt&sesid=1129887…