Otsikko
Löytyisikö teiltä Juhani Vähähyypän kirja: Lupamenettely rakennus-, maa-aines- ja ympäristölupa-asioisssa. (Printel Oy 2002). Tai mistä olisi mahdollista…

Kysytty

Löytyisikö teiltä Juhani Vähähyypän kirja: Lupamenettely rakennus-, maa-aines- ja ympäristölupa-asioisssa. (Printel Oy 2002). Tai mistä olisi mahdollista lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kirjastoissa ei ole kyseistä teosta, mutta saat sen käsiisi kaukolainaamalla joltain muulta paikkakunnalta. Kaukolainapyynnön voit käydä tekemässä lähimmässä kirjastossa joko yleisessä kirjastossa tai oman oppilaitoksesi kirjastossa. Vaasan kaupunginkirjastossa kaukolainan maksu on yksi euro, jos laina tulee toisesta maakuntakirjastosta. Muissa kirjastoissa maksut voivat vaihdella.