Löytyisikö täsmäsuosituskirjoja (!?) 11-vuotiaalle pojalle, joka inhoaa lukemista, mutta jonka luetun ymmärtäminen on heikkoa ja jonka siis kannattaisi lukea…

Kysytty

Löytyisikö täsmäsuosituskirjoja (!?) 11-vuotiaalle pojalle, joka inhoaa lukemista, mutta jonka luetun ymmärtäminen on heikkoa ja jonka siis kannattaisi lukea. Hän pitää kokkaamisesta ja jääkiekosta sekä jalkapallosta. Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen Gunnar Nordströmin Kiekkotähti-sarjaa.Sarjaan kuuluu tällähetkellä 8 kirjaa, joista ensimmäisen osan nimi
on Suuntana NHL. Samoin Kirsi-Marja Niskasen Lätkäjätkiä,
kirja ilmestynyt Pultti-sarjassa.
Jalkapallosta taas Bengt-Åke Crassin Pk Pantterit-sarjaa,
joka käsittää 7-osaa, ensimmäinen nimeltään: Maaali!
Ruuanlaittopuolelta taas Sami Garamin kokkauskirjoja.
Helppolukuisista suosittelen Teemu Saarisen Unski-kirjoja,
mm. Jep-sarjassa Maailman huonoin jalkapalloilija, Unskin ennätyskirja sekä Unskin banaanipotku.