Otsikko
Löytyisikö tälläinen kirja: Marja-Sisko Ilvesalo-Pfäffli: Fiber Atlas. Identification of Papermaking Fibers Springer-Berlin 1995 ?

Kysytty

Löytyisikö tälläinen kirja: Marja-Sisko Ilvesalo-Pfäffli: Fiber Atlas. Identification of Papermaking Fibers Springer-Berlin 1995 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmissa. Helsingissä kirja on käsikirjastokappaleena yliopiston kirjastossa :Viikin tiedekirjastossa ja Kasvitieteen kirjastossa (Unioninkatu 44).