Löytyisikö sanat ja nuotit lastenlauluun "Mehiläinen lentää, kukkasiin se entää ja ruusun pienoisen saavuttaa"?

Kysytty

Löytyisikö sanat ja nuotit lastenlauluun "Mehiläinen lentää, kukkasiin se entää ja ruusun pienoisen saavuttaa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun sanat ja nuotit löytyvät ainakin kirjasta Matin ja Maijan laulukirja (1990).

Kirja on saatavissa lainaksi Jyväskylän kaupunginkirjaston lasten- ja

nuortenosaston varastosta tai Vesangan lähikirjastosta.