Otsikko
Löytyisikö nuotit Anne Mattilan kappaleeseen: Pienen hetken?

Kysytty

Löytyisikö nuotit Anne Mattilan kappaleeseen: Pienen hetken?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anne Mattilan esittämän laulun Pienen hetken on säveltänyt Jori Sivonen ja sanoittanut Vexi Salmi. Tästä laulusta ei valitettavasti löytynyt yhtään nuotinnosta kirjaston käytössä olevista eri tietokannoista eikä googlaamallakaan. Kappaletta ei pidä sekoittaa Juha Metsäperän esittämään samannimiseen lauluun, jonka on säveltänyt ja sanoittanut Niklas Penna.