Löytyisikö näitä VPN aiheisia kirjoja tieteellisistä kirjastoista? 1. Advanced VPN by Rukhsar Khan (Nidottu, pehmeäkantinen) 2. Selecting Mpls VPN Services by…

Kysytty

Löytyisikö näitä VPN aiheisia kirjoja tieteellisistä kirjastoista?

1. Advanced VPN by Rukhsar Khan (Nidottu, pehmeäkantinen)
2. Selecting Mpls VPN Services by Chris Lewis (Nidottu, pehmeäkantinen)
3. Advanced IPSec VPN Design by Vijay Bollapragada (Kovakantinen)
4. Layer 2 Vpn Architectures by Wei Luo (Nidottu, pehmeäkantinen)
5. Firewall Policies and VPN Configurations by Mark Lucas (Nidottu, pehmeäkantinen)
6. Mobile VPN: Delivering Advanced Services in Next Generation Wireless System by Alex Shneyderman (Sidottu)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoja löytyy seuraavasti:

4. Layer 2 Vpn Architectures by Wei Luo: Kymenlaakson ammattikorkeakoulun kirjasto

5. Firewall Policies and VPN Configurations by Mark Lucas: Metropolia ammattikorkeakoulun kirjasto ja Itä-Suomen yliopiston kirjasto

6. Mobile VPN: Delivering Advanced Services in Next Generation Wireless System by Alex Shneyderman: Metropolia ammattikorkeakoulun kirjasto ja Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulun kirjasto

Kirjoista voi tehdä omassa kirjastossaan kaukopalvelupyynnön. Kaukopalvelumaksu Vantaalla on seitsemän euroa.

0 ääntä

Kommentit

Kyllähän noita kirjoja voi olla vähän nihkeästi saatavilla. Miksi juuri kirjoja haluat eikö netissä olisi helpommin tietoa saatavilla? Itse ainakin luulen että ajankohtaisempaa tietoa ja informaatiota on netin syövereissä. Ja paljon runsaammin myös. Itse ainakin asiaan hieman perehtyneenä ja kiinnostuneena olen löytänyt lukemattomia määriä hyviä tutkimuksia ja artikkeleita netistä. Tai ehkä olen väärässä, en tosiaan ole tutustunut kirjojen kautta. Olisikohan jotain kirjaa/artikkelija joka käsittelisi vpn eroja ja kenties huonoja puolia, itselle on esimerkiksi tullut vpntesting (https://fi.vpntesting.com/torrent-sites/) kautta monta kertaa ilmi vpn palveluntarjoaja joka ei todellisuudessa edes suojaa yksityisyyttäni.