Löytyisikö mistään Leila Karjalaisen matikan kirjaa "Optimi" painos 2005 tai uudempi? Toinen mitä tarvitsen on Kortetjärvi-Nurmi-Kuronen-Ollikainen "Yrityksen…

Kysytty

Hei,

Löytyisikö mistään Leila Karjalaisen matikan kirjaa "Optimi" painos 2005 tai uudempi? Toinen mitä tarvitsen on Kortetjärvi-Nurmi-Kuronen-Ollikainen "Yrityksen viestintä".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on "Optimi" tietokonetiedon mukaan tällä hetkellä lainattavissa Pasilan, Kannelmäen ja Viikin kirjastoista.
"Yrityksen viestinnän" kaikki pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen 30 kappaletta ovat lainassa, varausjonoa on 9 varausta. Aalto-yliopiston kirjastossa Helsingissä näyttäisi kirjaa olevan paikalla 1 lainattavissa oleva kappale. Myös Helsingin Hankens bibliotekissa näyttää usea kappale kirjaa erääntyvän lähipäivinä eikä varausjonoa näyttäisi olevan.
Lähde: Milennium- ja Linda-tietokannat