Löytyisikö mistään kirjaa, luetteloa tai nettisivua jossa voi hakea biisejä joissa mainitaan tietty etunimi (esim. Marja-Leena -nimi löytyy Leevi & Leavingsin…

Kysytty

Löytyisikö mistään kirjaa, luetteloa tai nettisivua jossa voi hakea biisejä joissa mainitaan tietty etunimi (esim. Marja-Leena -nimi löytyy Leevi & Leavingsin biisistä Mitä kuuluu Marja-Leena)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakuteoksia ei löytynyt, mutta muutama käyttökelpoinen www-sivu.
Suomalaista musiikkia kannattaa etsiä www.yle.fi/aanilevysto tai www.laulut.fi

www.allmusic.com ja siellä advaced search eli tarkennettu haku voi olla myös kayttökelpoinen