Löytyisikö lainattavaksi lastenkirjoja bengalin kielellä? Ala- ja esikoululaisille pikkupojille vanhemmat haluaisivat myös oman kielensä taidon suomen ja…

Kysytty

Löytyisikö lainattavaksi lastenkirjoja bengalin kielellä? Ala- ja esikoululaisille pikkupojille vanhemmat haluaisivat myös oman kielensä taidon suomen ja englannin lisäksi. Siis jotain helppoa. Pojat ovat innostuneita futsalista ja karatesta.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen kokoelmissa on bengalinkielisiä lastenkirjoja. Kirjoja voi lainata Monikielisestä kirjastosta, joka sijaitsee Pasilan kirjaston yhteydessä. Kirjoja voi myös varata omaan lähikirjastoon.

Futsalista ja karatesta en valitettavasti löytänyt bengalinkielisiä kirjoja, mutta tästä voi selata bengalinkielistä kokoelmaa:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28*%29%20l%3Aben__Ff%3Afacetcollections%3A0%3A0%3ALasten%20kokoelma%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt