Löytyisikö kirjastoa, jossa olisi vuoden pari sisällä ollut sanajalkaseikkailu? Haluaisin kysyä kyseisestä kirjastosta lisätietoja.

Kysytty

Löytyisikö kirjastoa, jossa olisi vuoden pari sisällä ollut sanajalkaseikkailu? Haluaisin kysyä kyseisestä kirjastosta lisätietoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksesi tavoittaa paremmin lastenkirjastotyötä tekevät ihmiset, jos esität kysymyksen Kirjastot.fi -sivujen Lasten-keskustelulistalla. Ensin sinun pitää rekisteröityä foorumien rekisteröityneeksi käyttäjäksi. Osoitteessa http://www.kirjastot.fi/kirjastoala/keskustelut/foorumiohje/saat tietoa rekisteröityneeksi käyttäjäksi liittymisestä. Sivulta löytyy myös linkki rekisteröitymissivulle. Sen jälkeen voit valita itse, mille keskustelulistoille haluat liittyä.