Löytyisikö jostain päin Suomea vuonna 2002 Ranskassa tehty filmi nimeltä Le papillon? Tai siihen liittyvä musiikki CDnä?

Kysytty

Löytyisikö jostain päin Suomea vuonna 2002 Ranskassa tehty filmi nimeltä Le papillon? Tai siihen liittyvä musiikki CDnä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa ei ole kyseistä elokuvaa mutta se on saatavissa useista muista kirjastoista Suomessa (esim. Oulu, Rovaniemi). Voit halutessasi tulla kirjastoon tekemään kaukolainapyynnön, niin tilamme filmin sinulle. Elokuvan musiikista on olemassa soundtrack, mutta tätä en paikallistanut yhdestäkään Suomen kirjastosta.