Löytyisikö jostain kirjastosta suomesta CD rom pelilevyä kuin " Haluatko miljonääriksi " ?

Kysytty

Löytyisikö jostain kirjastosta suomesta CD rom pelilevyä kuin " Haluatko miljonääriksi " ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikaisesti etsin niistä kirjastoista, jotka ovat monihaussa mukana (maakuntakirjastot, Helsingin kaupunginkirjasto, eri kokoisia kunnankirjastoja) enkä löytänyt - kirjamuotoisena toki löytyy lähes kaikkialta. En tiedä olisiko ongelma mahdollisesti siinä, että tuolla CD:llä ei olisi lainausoikeutta.

Ehdotan, että joko teet kaukopalvelupyynnön meille tänne Vaasaan, jolloin kaukopalvelumme tekee lisätutkimuksia tai sitten teet kirjastoomme hankintaehdotuksen. Kaukopalvelupyynnön voit joko tehdä sähköpostilla osoitteeseen kasi.kirjasto@vaasa.fi tai täyttämällä lomakkeen jossakin palvelupisteessämme.

Hankintaehdotuksen voit tehdä osoitteessa lib.vaasa.fi. Hankintaehdotus käsitellään sitten hankintaosastolla ja jos tuota CD-ROMIA ei onistuta hankkimaan tai sen kirjastokäytössä on jokin ongelma, asiasta ilmoitetaan sinulle. Jos aineisto onnistutaan hankkimaan, sinulla on siitä ykkövaraus. Hankintaehdotuksen teko on ilmaista, varauksen osalta tulee maksettavaksesi vain saapumisilmoitusken postimaksu.