Löytyisikö Heksingin kirjastoista jostain kiikkutuolin piirustuksia tai teko ohjeita, haluaisin rakentaa kiikkutuolin.

Kysytty

Hei
Löytyisikö Heksingin kirjastoista jostain kiikkutuolin piirustuksia tai teko ohjeita, haluaisin rakentaa kiikkutuolin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy. Tästä linkistä näet HelMet-kirjastojen kokoelmista löytyvät keinutuolien työpiirustukset: https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Skeinutuoli__Ff%3Afacetmediatype%3Ac%3Ac%3ATy%C3%B6piirustus%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt.

Voit varata haluamasi työpiirustukset itse. Varauksen voi tehdä myös minkä tahansa HelMet-kirjaston asiakaspalvelussa.