Otsikko
Löysin kirpparilta 50-luvun potkulaudan. Tarvitsisin entisöintiin uudet kumit vanteisiin. Tällä hetkellä laudassa on alkuperäiset, nokialaiset 8 1/2 tuuman…

Kysytty

Löysin kirpparilta 50-luvun potkulaudan. Tarvitsisin entisöintiin uudet kumit vanteisiin. Tällä hetkellä laudassa on alkuperäiset, nokialaiset 8 1/2 tuuman renkaat..
Mistä siis saisin vastaavat sisus- ja ulkokumit ko. potkulautaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Polkupyörien korjaus- ja huoltoliikkeistä voisi saada tietoa ja renkaita ostettua tai tilattua. Myös nettihuutokaupassa on tarjolla hyvin paljon kaikenlaista, sieltäkin voisi etsiä: http://www.huuto.net/fi/ .