Otsikko
Löysin Helmetin nettihausta Emir Kusturican ohjaaman elokuvan "Do you remember Dolly Bell?" -elokuvan, mutta kyseista elokuvaa ei voinut netissä varata, eikä…

Kysytty

Löysin Helmetin nettihausta Emir Kusturican ohjaaman elokuvan "Do you remember Dolly Bell?" -elokuvan, mutta kyseista elokuvaa ei voinut netissä varata, eikä sen tiedoissa kerrottu mistä kirjastosta kyseisen vhs:n voisi paikantaa.

Mistäköhän mahtaa olla kysymys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-aineistohaussa näkyy valitettavasti jonkin aikaa myös aineisto, jota ei enää ole saatavissa kirjastoissa. Videot eivät kestä ikuisesti eikä aina ole mahdollisuutta hankkia uutta tilalle.

Elokuvaa on vielä joidenkin yleisten kirjastojen kokoelmissa, joten sen voi kaukolainata (maksu 4 €).
Kaukopalvelupyyntö:
http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp