Otsikko
Löysin aineistohausta teoksen "Helmisimpukka : runoja uupumisesta, särkyneisyydestä ja toivosta / Sirkku Suontausta-Kyläinpää". Sitä ei kuitenkaan näytä…

Kysytty

Hei,

Löysin aineistohausta teoksen "Helmisimpukka : runoja uupumisesta, särkyneisyydestä ja toivosta / Sirkku Suontausta-Kyläinpää". Sitä ei kuitenkaan näytä pystyvän varata tai lainata. Eikö se ole saatavilla?

Vastaus

Vastattu

HelMet kirjastoista tosiaan kyseistä teosta ei löydy, koska viimeinen nide on poistettu. Kirja on lainattavissa esim. Keravan kaupunginkirjastosta https://kirkes.finna.fi