Löydän Tiina-kirjoista listauksen, mutta silti näyttää kirjoja olevan paljon enemmän... Esim vuonna 2017 julkaistu Avulias Tiina. Ovatko ne samaa sarjaa…

Kysytty

Löydän Tiina-kirjoista listauksen, mutta silti näyttää kirjoja olevan paljon enemmän... Esim vuonna 2017 julkaistu Avulias Tiina. Ovatko ne samaa sarjaa kuitenkin? Ja onko näistä uudemmista olemassa listaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anni Polvan Tiina-kirjoista uusin on vuonna 1986 ilmestynyt Taitaa olla rakkautta, Tiina. Tämän jälkeen monista Tiina-kirjoista on otettu uusia painoksia ja viime vuosina myös yhteisniteitä. Yhteisniteissä saattaa olla mukana useampikin kirja. Näin esim. teoksessa Tiina ja mummo on mukana kirjat Tiina kesälaitumilla, Tiinalla on hauskaa ja Tiinalle otetaan pikkusisko. Yhteisnide Avulias Tiina koostuu taas kirjoista Tiinalla on hyvä sydän ja Tiina on aina Tiina. Tiina-yhteisniteitä on monia. Varsinaisia uusia Tiina-kirjoja ei ole siis ilmestynyt sitten vuoden 1986.