Louhelainen: Murha mikroskoopissa kirjasta kysymys, onko tämä ilmestymässä ollenkaan?

Kysytty

Louhelainen: Murha mikroskoopissa kirjasta kysymys, onko tämä ilmestymässä ollenkaan, kun piti ilmestyä jo viime vuonna, mutta ei löydy mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Oletan, että kysymyksesi koskee tutkija Jari Louhelaisen kirjaa Murha Mikroskoopissa, jonka julkaisupäiväksi oli alun perin määritelty 25.3.2021 (Docendon julkistusaikataulu, kevät 2021).

Tiedustelin asiaa suoraan kirjakustantamo Docendolta ja heidän mukaansa teoksen julkaisu on valitettavasti kirjailijan itsensä toimesta peruttu. Tarkempia syitä tälle päätökselle tai mahdolliselle uudelle julkaisupäivälle ei valitettavasti ole saatavilla.