Liityin netin kautta asiakkaaksi. Koska saan kirjastokortin ja mahdollisuuden varata netin kautta kirjoja? Ja onko mahdollista varata kirjoja ennen kuin kortti…

Kysytty

Hei!
Liityin netin kautta asiakkaaksi.
Koska saan kirjastokortin ja mahdollisuuden varata netin kautta kirjoja? Ja onko mahdollista varata kirjoja ennen kuin kortti saapuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kirjastokortin saa paikan päällä kirjastossa kuvallisen henkilötodistuksen esittämällä. Varaaminen on mahdollista vasta, kun kirjastokortin olet saanut. Ilmeisesti olet käyttänyt jotakin muuta netissä olevaa palvelua, sillä suurin osa kirjaston tietokannoista vaatii vähintään voimassaolevan kirjastokortin numeron (+ salasanan).