Liittyen tietoihin näyttelijä Rauli Tuomen kohtalosta kysyisin, löytyy tietoja hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan?

Kysytty

Liittyen tietoihin näyttelijä Rauli Tuomen kohtalosta kysyisin, löytyy tietoja hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu ei välitä intimiteettisuojan piiriin kuuluvia tietoja yksittäisistä ihmisistä, elleivät ne ole vapaasti kenen tahansa saatavana. Se kuitenkin tiedetään, että Rauli Tuomi oli naimisissa Rakel Linnanheimon kanssa viisi vuotta ennen kuolemaansa 1949.

Heikki Poroila