Otsikko
Liitteenä on valokuvia kahdesta kuparikolikosta 1940-luvulta. 25 penniä vuodelta 194?, viimeinen numero puuttuu. 50 penniä vuodelta 1942. Arvopuolelle meisti…

Kysytty

Liitteenä on valokuvia kahdesta kuparikolikosta 1940-luvulta.
25 penniä vuodelta 194?, viimeinen numero puuttuu.
50 penniä vuodelta 1942. Arvopuolelle meisti on jättänyt halkeaman näköiset jäljet. Tunnuspuolella leijona on jäänyt vajaaksi ja numero 42 on jotenkin huono.
Onko kysymyksessä variantit? Itse en ole löytänyt tällaisista varianteista mainintaa. Valokuvia on käsitelty ja suurennettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kirjastomme keskittyy lähinnä talousalan kirjallisuuteen. Rahoja koskevissa kysymyksissä kannattaa kääntyä numismaatikkojen puoleen. Linkistä http://www.numismaatikko.fi/index.php/jasenet/jasenyhdistykset löydät yhdistysten yhteystiedot.

Ystävällisin terveisin