Otsikko
Liisa Keltikangas-Järviseltä on tänä vuonna toukokuussa ilmestynyt uusi kirja, nimeä en nyt muista, haluaisin tietää milloin se saapuu kirjaston valikoimaan ?

Kysytty

Liisa Keltikangas-Järviseltä on tänä vuonna toukokuussa ilmestynyt uusi kirja, nimeä en nyt muista, haluaisin tietää milloin se saapuu kirjaston valikoimaan ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuorein Liisa Keltikangas-Järvisen kirja, joka löytyy HelMet-tietokannasta on nimeltään ”Temperamentti ja koulumenestys”. Kirjan on kustantanut WSOY ja kirja ilmestyi viimevuonna (2006). Suomen kansallisbibliografian mukaan tämä on viimeisin Keltikangas-Järviseltä ilmestynyt kirja. Kirjan voi varata HelMet -tietokannan kautta. Varausta tehdessä tarvitaan käytössä oleva HelMet-kirjastokortti sekä siihen liittyvä PIN-koodi. HelMet löytyy osoitteesta: www.helmet.fi

0 ääntä

Kommentit

Vuonna 2007 ilmestyneissä tietokirjoissa mainitaan Liisa Keltikangas-Järvinen ainoastaan Sitran raportissa nro 75 "Koulu, syrjäytyminen ja sosiaalinen pääoma", jossa hän oli yhtenä kirjoittajista. Raportin esipuheen päiväys on 25.6.2007.