Otsikko
Liisa Ihmemaassa (Alice in Wonderland): mitkä ovat Tweedledeen ja Tweedledumin suomenkieliset nimet?

Kysytty

Liisa Ihmemaassa (Alice in Wonderland):
mitkä ovat Tweedledeen ja Tweedledumin suomenkieliset nimet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tweedledum ja Tweedledee esiintyvät Lewis Carrollin kirjassa Liisa peilimaailmassa
(Through the looking glass). Suomenkielisessä käännöksessä nimet ovat Tittelitom ja Tittelityy.
Kirjan ovat kääntäneet Kirsi Kunnas ja Eeva-Liisa Manner.