Levy-yhtiömme lopetti toimintansa ja saimme loppuvaraston cd-levyjämme, noin sata kappaletta. Haluaisimme saada ne musiikkikirjastoihin ympäri maata. Onko…

Kysytty

Levy-yhtiömme lopetti toimintansa ja saimme loppuvaraston cd-levyjämme, noin sata kappaletta. Haluaisimme saada ne musiikkikirjastoihin ympäri maata. Onko mahdollista toimittaa ne johonkin tiettyyn keskuspaikkaan joka jakelisi ne kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musiikkikirjastoilla ei ole varsinaista keskuspaikkaa, josta levyjä voidaan jakaa ympäri Suomea. Turkuun voimme ottaa lahjoituksina vastaan muutamia CD-levyjä, mutta kunnan ulkopuolista jakelutoimintoa meillä ei ole. Toisin sanoen Turun ulkopuolelle levyt täytyy lähettää itse.