Lempikirjani lapsena 90-luvun alussa oli lastenkirja, johon jollain tavalla liittyi makaroonit. Kyseinen kirja kuitenkin katosi ja en ole vastaavaa sen koommin…

Kysytty

Lempikirjani lapsena 90-luvun alussa oli lastenkirja, johon jollain tavalla liittyi makaroonit. Kyseinen kirja kuitenkin katosi ja en ole vastaavaa sen koommin löytänyt. Tietäisikö kukaan vanhaa kirjaa, jossa on makarooneja?

Vastaus

Vastattu

Kirja voisi olla Betty Waterton: Keitettyä makaroonia. Gummerus 1990.

Kirjassa majakanvartija Maija saa vieraakseen venelastillisen vauvoja, joille hän tarjoilee keitettyä makaroonia.