Lehdessä oli ilmoitus (muistaakseni Uusi Lahti), että kaupunginkirjastossa on tilaisuus muistisairaan omaisille ja muille kiinnostuneille. Lehti hukkui ja…

Kysytty

Lehdessä oli ilmoitus (muistaakseni Uusi Lahti), että kaupunginkirjastossa on tilaisuus muistisairaan omaisille ja muille kiinnostuneille. Lehti hukkui ja pitäjän tieto ja ajankohta samoin. Saatko kiinni mitä tarkoitan. Pitäjä on mies ja ihan tuttu julkisuudesta, mutta kun ei tule mieleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kenties tarkoitit tilaisuutta, josa televisiostakin tuttu Raimo Vakkuri kertoo omaishoitajan arjesta tiistaina 4.2.2014 klo 13.00 – 15.00 pääkirjaston auditoriossa.

Luennoitsijana Raimo Vakkuri: Omaishoitaja tarvitsee arkeensa myös iloa.
Järjestäjä Omaishoitajien tukitoiminta / SPR Hämeen piiri

Tarkempia tietoja tilaisuudesta löytyy Lahden kaupunginkirjaston sivuilta, osoitteesta http://lastukirjastot.fi/Ajankohtaista
Tapahtumat on listattu siinä tarkemmnin, jatka eteenpäin kohdasta "katso lisää tapahtumia".