Leena Huima on kirjoittanut joskus 1990-luvulla julkaisun Vesimiehen lapset. En ole sitä löytänyt, että voisin ostaa tai edes lainata jostakin. Voitko auttaa?

Kysytty

Leena Huima on kirjoittanut joskus 1990-luvulla julkaisun Vesimiehen lapset. En ole sitä löytänyt, että voisin ostaa tai edes lainata jostakin. Voitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Kirjaa ei tosiaan löydy Vaasan kaupunginkirjastosta mutta se on saatavissa useassa muussa Suomen kirjastossa. Kirjan voi kaukolainata esim. Helsingistä, Tampereelta tai Oulusta. Jos sinulla on Vaasan kaupunginkirjaston kirjastokortti, voit täyttää kaukolainatilauksen netissä

https://vaasankirjasto.finna.fi/Content/kauko-ja-seutulainat

Jos sinulla ei ole meille kirjastokorttia, voit tulla tekemään kortin ja täyttämään samalla kaukolainatilauksen lähimpään kirjastoosi.