Laulu "The Autumn Leaves" on tuttu ja tunnettu! Googlaamalla ja monista nuottiversioista sen sanat alkavat: The autumn leaves, drift by the window, the autumn…

Kysytty

Laulu "The Autumn Leaves" on tuttu ja tunnettu! Googlaamalla ja monista nuottiversioista sen sanat alkavat: The autumn leaves, drift by the window, the autumn leaves of red and gold... mutta lauluun on myös intro joka löytyy mm. Suuresta toivelaulukirjasta 2 nimellä Kuolleet lehdet, suomenkielisenä ja ranskan kielisenä versiona ja se alkaa: Toivoisin sinunkin ajattelevan.. Mistä saisin tähän lauluun intron englanninkieliset sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa on nuottikirja 100 years of popular music, josta löytyy englanninkieliset sanat laulun introon.