Laulaja j.karjalaisen äiti

Kysytty

laulaja j.karjalaisen äiti

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti meidän lähteistämme ei löytynyt tietoa J. Karjalaisen vanhemmista. Hän on aina viimeisimpään Helsingin Sanomissa ilmestyneeseen henkilökuvaansa saakka, halunnut pitää yksityisasiat omana tietonaan (ks. oheinen juttu: http://www.hs.fi/kulttuuri/J+Karjalainen+tulee+takaisin/a1362126150526 ). Tällä kysymyspalstalla on aiemmin kysytty samaa aihetta sivuten aiemmin sitä, onko Ragni Malmsten J. Karjalisen äiti. Ohessa 14.10.2007 annettu vastaus:

J Karjalaisen ja Ragni Malmstenin välisestä sukulaisuudesta keskustellaan monilla palstoilla. Joskus on joku toimittaja lipsauttanut tällaisen tiedon, ja joutunut perumaan seuraavan päivän lehdessä. Vaan sanottu sana on kuin ammuttu nuoli, ei saa enää kiinni, juttu on lähtenyt kiertämään ja elää omaa elämäänsä.

Helsingin sanomien Kysy Kirstiltä -palsta käsitteli asiaa v. 1997. Silloin Kirsti vastasi näin: "Tämä väärä huhu perustuu siihen sattumaan, että Ragni Malmstenin mies on nimeltään Erkki Karjalainen, kuten J:n isäkin." Ihan vain vertailun vuoksi, pelkästään pääkaupunkiseudun kirjastojen lainaajarekisteristä löytyy tällä hetkellä seitsemän Erkki Karjalaista.

Ragni Malmstenin lapsista ei ole saatavilla tietoa.

38 ääntä

Kommentit

Sepä herättää kysymyksiä mielessäni, kun vastataan ettei Ragni Malmstenin lapsista ole tietoa. Miksi kukaan haluaisi salata tuollaista, jos ei olisi mitään "salattavaa"?
Samaten ihmettelen, miksi Regina Linnanheimon oletetusta pojasta oli valokuva netissä taannoin (yhdessä Reginan ja Tauno Palon kanssa), mutta se myöhemmin poistettiin. Joissakin kuvissa Regina myös selvästikin näytti olevan raskaana.

Eikö J: Karjalaisen äiti ole kirjailija Elina Karjalainen? Isänsä ainakin oli esiintyvä pianotaiteilija.

Se nyt on ainakin selvä asia, että kirjailija Elina Karjalainen ei ole J:n äiti.
Elina asui Siilinjärven/Kuopion Jännevirralla.
Taatusti J. Karjalaisen koulukaverit tietää hänen vanhempansa ja toivon heiltä kommenttia tänne. Näin saadaan selvyys tähän vuosikausia velloneeseen kysymykseen.
Ilmeisesti päähenkilö haluaa olla laulamansa mystinen mies, kun ei halua
tuoda tähän asiaan selvyyttä.

J. Karjalaisen äidin nimi on Sinikka ja isän nimi Esko. Kumpikaan ei ole muusikoita tai julkisuuden henkilöitä.

Tämä todistettu. Tunsin Jiin vanhemmat hyvin, kun he asuivat Mikkelissä.