Lapsena kuuntelin mielestäni erittäin hauskaa C-kasettia, joka kertoi Kiljusten herrasväen seikkailuista. Nyt haluaisin löytää samaisen kasetin pojalleni,…

Kysytty

Lapsena kuuntelin mielestäni erittäin hauskaa C-kasettia, joka kertoi Kiljusten herrasväen seikkailuista. Nyt haluaisin löytää samaisen kasetin pojalleni, mutta sitä ei tunnu löytyvän mistään.

En muista kasetin tarkkaa nimeä tai kustantajaa. Yksi kasetilla olevista tarinoista käsitteli Mäkön ja Lurun kalareissua. Kasetti lienee julkaistu joskus 1975-1985 välisenä aikana. Mistäköhän asiaa kannattaisi tiedustella lisää??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoissa näyttäisi olevan tätä sarjaa ainakin osat 7-10. Ne saat helposti joko varaamalla www.helmet.fi -palvelun kautta tai menemällä johonkin HelMet-kirjastoon tekemään varauksia. Nämä löytyvät sanahaulla "kiljusen herrasväki kasetti".

Osia 1-6 ei HelMet-kirjastoissa näytä olevan. Menemällä johonkin isompaan Helsingin kirjastoon kuten Itäkeskukseen, voit kuitenkin pyytää tekemään kaukolainoja näistä puuttuvista osista. Helsingin kautta pyydetyt kaukolainat ovat maksuttomia.

Kannattaa joka tapauksessa käväistä Itäkeskuksen kirjastossa, siellä musiikkiosastolla osataan varmasti auttaa.

1 ääntä

Kommentit

Minulta löytyy Kiljusen Herrasväki 3.
Aarteen kaivaminen ja Mökön ja Lurun syntymäpäivä.