Lainauslistassani erapaivalla 16.9. olevat aineistot ovat taysi mysteeri. En mina etka kukaan muukaan perheestani tunnusta niita lainanneensa. Joudunko…

Kysytty

Hei!
Lainauslistassani erapaivalla 16.9. olevat aineistot ovat taysi mysteeri. En mina etka kukaan muukaan perheestani tunnusta niita lainanneensa. Joudunko lopulta sakkovankeuteen ja pakkotyohon vai miten niista paasisi eroon?

Vastaus

Vastattu

Ota yhteyttä omaan kirjastosi asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.

Tuusulan kirjastojen yhteystiedot: https://www.tuusula.fi/kirjasto