Lainatuissa kirjoisani on kaksi kirjaa joita en ole tietääkseni lainannut kuinka se on mahdollista? joku haamulaiva ja trigger jotain?

Kysytty

Lainatuissa kirjoisani on kaksi kirjaa joita en ole tietääkseni lainannut kuinka se on mahdollista?
joku haamulaiva ja trigger jotain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaihdoimme kirjaston atk-järjestelmän 18.4.2016 ja valitettavasti uuden järjestelmän käyttöönotossa kaikki ei aina suju virheittä. Olen pahoillani teille aiheuttuneesta vaivasta. Palautan nuo lainat joita teillä ei ole. Lainausautomaateille näitä virheitä ei ole järjestelmän vaihdon yhteydessä tapahtunut.