Lainasin Perttu Immosen kirjan Suomen rahvaan historia. Kirja on todella kiinnostava. Minulla on kolmas painos 2018. Onkohan kaikissa kirjastoissa olevissa…

Kysytty

Hei
Lainasin Perttu Immosen kirjan Suomen rahvaan historia. Kirja on todella kiinnostava. Minulla on kolmas painos 2018. Onkohan kaikissa kirjastoissa olevissa kirjoissa sivun 246 sijalla sivu 264? Sivu 264 on kirjassa kaksi kertaa eli väärällä ja oikealla paikalla. Olisi mukava lukea sivu 246, jos se jossakin painoksessa olisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa Atena-kustannuksesta ja sieltä vastattiin näin: "Kyseisen kirjan 3. painokseen jäi virhe, jota varten olemme teettäneet erikseen lisättävän korjaussivun. ...  En osaa sanoa, onko kaikissa kirjoissanne tuo vika. Todennäköisesti kyllä, jos ne on tilattu samaan aikaan."

Tämän vastauksen liitteenä oleva liitetiedosto Korjaus.pdf on sivun korjattu versio.