Otsikko
Lainasin MeNaiset lehden ja huomasin kotona, että kansi on melkein irronnut lehdestä. Käsittelin lehteä varovasti, mutta siitä huolimatta kansi irtosi. Kuinka…

Kysytty

Hei! Lainasin MeNaiset lehden ja huomasin kotona, että kansi on melkein irronnut lehdestä. Käsittelin lehteä varovasti, mutta siitä huolimatta kansi irtosi. Kuinka toimin paluttaessani lehteä? Lehdet eivät taida kestä montaa lukukertaa. Aikaisemmin näin ei ole kuitenkaan lainalehdilleni tapahtunut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kansilehdet irtoavat lehdistä helposti. Ei hätää, palauta lehti vain normaalisti niittaamme lehden uudestaan kirjastossa.