Lainasin kotimaisen kirjailijan tekemän kirjan, jossa oli kuvattu askartelumassasta (famu) tehtyjä puutarhatonttuja. En muista kirjailijan enkä kirjan nimeä…

Kysytty

Lainasin kotimaisen kirjailijan tekemän kirjan, jossa oli kuvattu askartelumassasta (famu) tehtyjä puutarhatonttuja. En muista kirjailijan enkä kirjan nimeä. Kansikuvassa oli tonttuja. Kyseessä oli varsin uusi teos. Löytyisikö näin vähillä tiedoilla?

Vastaus

Vastattu

Tämä voisi olla etsimäsi kirja: Puutarhan tontut : askarteluohjeet ja tarinoita / Iiris Nykänen (2018). Linkin kautta lisätietoa:

http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789528102649&qtype=b