Lainasin kirjastosta vanhan cd-rom kielikurssin, asennusohjeen mukan Apple tai Windows 98/2000/ME/XP. Ei toiminut omalla Windows-koneellani, herjaa vain…

Kysytty

Lainasin kirjastosta vanhan cd-rom kielikurssin, asennusohjeen mukan Apple tai Windows 98/2000/ME/XP. Ei toiminut omalla Windows-koneellani, herjaa vain virheestä. Ilmeisesti ei onnistu Windows 8.1 käyttöjärjestelmällä tai uudemmilla versioilla? Olisko jokin konsti? Korvaavaa kurssia uudemmille koneille ei löytynyt Helmetistä.

Vastaus

Vastattu

Saattaa olla, että uudemmalla käyttöjärjestelmällä vanhaa cd-rom kielikurssia ei voi käyttää. Suosittelemme e-aineistojen kielikurssien kokeilemista.