Lainasin kirjan kirjastosta nimeltä aura elämä on energiaa.aloin nyt vasta lukemaan sitä ja huomaisn että sieltä oli pari sivua irrallisina ja laitoin ne vain…

Kysytty

Hei!
Lainasin kirjan kirjastosta nimeltä aura elämä on energiaa.aloin nyt vasta lukemaan sitä ja huomaisn että sieltä oli pari sivua irrallisina ja laitoin ne vain sivuun.Mutta nyt kun aloin lukemaan sitä niin huomasin että kirja on niin huonossa kunnossa että kun kääntää sivun niin se sivu irtoaa.Minne minun pitää ilmoittaa että kirja ei ole enää luku kuntoinen,?

Vastaus

Vastattu

Kun palautat kirjan kirjastoon (mihin tahansa Helmet-kirjastoon), älä palauta kirjaa automaattiin vaan henkilökunnalle ja pyydä palauttamaan kirja. Kerro, että kirja oli huonokuntoinen jo silloin, kun lainasit sen. Henkilökunta päättää, poistetaanko kirja vai voiko sen vielä mahdollisesti korjata. Sinun ei tietenkään tarvitse korvata kirjaa.