Lainasin joskus kirjastosta Bob Dylanin laulujen tekstejä (englanniksi), kirja oli melko paksu ja pehmeäkantinen. Mikä kirja voisi olla kyseessä? Onko muilla…

Kysytty

Lainasin joskus kirjastosta Bob Dylanin laulujen tekstejä (englanniksi), kirja oli melko paksu ja pehmeäkantinen.
Mikä kirja voisi olla kyseessä?
Onko muilla muusikoilla/bändeillä laulujen tekstejä sisältäviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu

Esimerkiksi: Dylan, Bob:

The lyrics 1961-2012, laitettu useimmissa kirjastoissa englanninkieliseen runouteen (luokka 4.2).

Helmetin tarkennetussa haussa kun valitsee hakusanat laululyriikka ja kaunokirjallisuus ja rajaa kirjoihin ja englanninkielisiin, saa seuraavan tuloksen:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28laululyriikka%29%20%28kaunokirjallisuus%29%20f%3A1%20l%3Aeng__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt