Otsikko
Lainasin Helsingin kaupunginkirjastosta joskus varmaan liki kymmenen vuotta sitten kirjan, jonka kovasti haluaisin lukea uudelleen. Kyseessä oli Stig Hansenin…

Kysytty

Moi,
lainasin Helsingin kaupunginkirjastosta joskus varmaan liki kymmenen vuotta sitten kirjan, jonka kovasti haluaisin lukea uudelleen. Kyseessä oli Stig Hansenin haastattelukirja kuuluisasta sotakirjeenvaihtaja Martha Gellhornista. En löydä enää kirjaa ainakaan Helsingin kaupunginkirjaston sähköisiltä sivuilta. Voisiko semmoinen olla mahdollisesti varastoituna tai löytyä jostain muualta päin maata. Julkaisuvuosi on kuitenkin suht nuori, 1995.
Den tredje vintern : reportage 1936-1990 / Martha Gellhorn ; urval och intervju: Stig Hansén & Clas Thor ; översättning: Ia Lind
ISBN 91-7324-478-3 , julkaisusarja Reportagets mästare, 99-0832859-X

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei tosiaan enää löydy Helmet-kirjastoista. Pääkaupunkiseudulla sitä ei näyttäisi olevan muissakaan kirjastoissa, joten voit tilata sen kaukolainaksi. Melinda-tietokannan mukaan sitä on saatavissa mm. Kuopion varastokirjastosta:
http://linda.linneanet.fi/F/I4XCELPBV5CJIH8GXTMLPVJ6XHL5EH39RT7V2JRSNJ8…

Kaukolainapyynnön voit tehdä täällä:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu