Lähetin lapseni elämään kuin laivan merelle......onko Varpu Välimäelle tekstiä.

Kysytty

Lähetin lapseni elämään kuin laivan merelle......onko Varpu Välimäelle tekstiä.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todellakin Varpu Välimäen runo:

Lähetin lapseni elämään, kuin laivan merelle.

Ompelin purjeet ja neuvoin väylät parhaan taitoni mukaan

 - mutta tuulille en voinut mitään...

(V.Välimäki)

https://www.kirjastot.fi/kysy/kuka-on-varpu-valimaki?language_content_e…

12 ääntä

Kommentit

Vastaus tuli nopeasti,kiitos. Olisiko ollut mahdollista saada tiotoa samalla mistä kirjasta,kirjan nimi, vuosiluku. Harmi kun surusanomia julkaisevat tahot eivät mainitse tekijää ja on epämääräisiä arveluja saattaisi olla sen ja sen käsialaa.Todella hyvä että teidänkaltaonen taho on olemassa.