Otsikko
Lähetän tämän kysymykseni Kirja Sampolle,että iselläni on noin 6 muuttolaatikkoa arkkivia ja tämä arkiivi painaa noin 200 kiloa ja näistä eri kirjoituksista…

Kysytty

Lähetän tämän kysymykseni Kirja Sampolle,että iselläni on noin 6 muuttolaatikkoa arkkivia ja tämä arkiivi painaa noin 200 kiloa ja näistä eri kirjoituksista jne saisi monta kirjaa jos Kirja Sampo on kiinnostunut

Vastaus

Vastattu

Kirjasampo on suomalaisten kirjastojen kirjallisuusverkkopalvelu, sen toimitettuihin sisältöihin sisältyvät artikkelit ja uutiset ajankohtaisista kirjallisuusaiheista, erilaisiin teemoihin perustuvia kirjahyllyt ja lukuvinkkilistat. Kirjasammon toimituskunta on pieni, joten he kertoivat, että suuriin projekteihn resurssit eivät riitä eikä tämän tyyppinen toiminta kuulu oikein Kirjasammon alaan. En ole ihan varma, etsitkö kustannustoimittajaa tai kirjoittajaa materiaalille, mutta voisit ehkä kysyä Kustannustoimittajien liitosta neuvoa, http://www.kustannustoimittajat.fi/wordpress/. Jos tarkoitat, että sinulla on kirjoja, joita haluat lahjoittaa, voit kysyä kirjastosta suoraan, haluaisivatko he niitä. Jokainen kirjasto arvioi itse, pystyvätkö vastaanottamaan materiaalia ja millaista materiaalia ne vastaanottavat.