Kysytään tarinaa kahdesta enkelistä, jotka Jumala lähetti maan päälle keräämään ihmisten rukouksia? Se enkeli, jonka piti kerätä kiitoksenaiheita, palasi…

Kysytty

Kysytään tarinaa kahdesta enkelistä, jotka Jumala lähetti
maan päälle keräämään ihmisten rukouksia? Se enkeli, jonka piti kerätä kiitoksenaiheita, palasi melkein tyhjän korin kanssa. Toisen enkelin piti kerätä pyyntöjä ja hän palasi kori pullollaan.
Mistähän kirjasta tämä tarina löytyisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarina löytyy tästä teoksesta:

Auringon pisara : kerho-ohjelmisto yli 10-vuotiaille / toimitus Timo Nerkko ; taitto, kuvitus ja typografia Leena Miettinen ; julkaisijat Kirkon nuorisotyön keskus sekä Poikien ja tyttöjen keskus - PTK. [Helsinki] : Kirjapaja, 1990.

Verkossakin se on PTK ry:n ylläpitämässä Kerohonohjaajanetissä: http://www.ohjaaja.net/kerhonohjaajanetti/hartaudet.html