Kysyn, miten on mahdollista, että musiikkikappaleella on väärät tekijätiedot? Miten oikeat tiedot saa fono.fi sivulle?

Kysytty

Kysyn, miten on mahdollista, että musiikkikappaleella on väärät tekijätiedot? Miten oikeat tiedot saa fono.fi sivulle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylessä on tietoa siitä, miten he ovat vieneet tietoja sivulleen. Korjauspyynnöt voi lähettää osoitteella arkisto.tietopalvelu@yle.fi