Kysyn, että onko Aarne Tarkaksen ohjaaman elokuvan Minkkiturkki musiikki luettelona

Kysytty

Kysyn, että onko Aarne Tarkaksen ohjaaman elokuvan Minkkiturkki musiikki luettelona

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisfilmografia 6: vuosien 1957-1961 suomalaiset kokoillan elokuvat -teoksen mukaisesti elokuvan Minkkiturkki musiikki löytyy listattuna Kansallisen audiovisuaalisen instituutin verkkosivuilta: https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_117504

Elokuvassa kuullaan seuraavat kappaleet:

1.Papa aime maman / Isä tykkää äidistä,  2. En sjöman älskar havets våg / On armas mulle aallon tie, 3. Da geh' ich zu Maxim / Nyt lähden Maximiin operetista Die lustige Witwe / Iloinen leski, 4. Cornelita, 5. Guapita, 6. Auld Lang Syne / Ystävänmalja / Menneet päivät